• Ramon (34)
    beschuldigd van belediging nep 3 reacties

    Prima dat ik word verwijderd hoe zielig kan je zijn en je totaal niet kan verweren of communiceren als klantenservice. Ik eis als laatste waarschuwing dat jullie mijn geld terug storten.
    Zo niet, meld ik dit ook ergens waar jullie minder blij van worden. Ben ik hier duidelijk?
    Jullie hebben totaal geen recht om een lid zomaar zonder een goede reden hun account te verwijderen en hun geld te innen. Als ik negatief tegen jullie beleid ben mag dat zeggen, daarop mogen jullie mij nooit verwijderen en geld innen. Dit is een wet die je overschrijd, dat weet ik omdat ik even de telefoon heb gepakt en mijn vader heb gebeld die advocaat is. Want waar is jullie hoofdkantoor en waar kan ik telefonisch contact zoeken??
    U zal spoedig mogelijk bericht krijgen telefonisch of per email van een nationale klachtenservice die mijn klacht en eis in behandeling hebben genomen.
    Ik hoop dat U de waarheid verteld want ik heb alle gegevens gekopieerd en naar hun gestuurd. Ze nemen de klacht echt serieus, want het gaat het niet om die 29,99 euro maar om het feit
    dat ik als lid zijnde die netjes op jullie site heb gedragen dat ik als schoft word behandeld. De dame in kwestie is zelf veel te ver gegaan en heeft MIJ beledigd. Dat zij weer opnieuw 29,99 euro heeft moeten betalen is terecht want jullie zagen zelf hoe ze mij beldigd met nep en dat ik de tering kan krijgen. Ik ben een heel normaal persoon en ben helemaal niet onredelijk maar als je mij zo behandeld
    dat ik zo pardous word behandeld vind ik echt te ver gaan. Jullie hebben niet eens eerst mijn mening beluisterd. Want het gesprek daarvoor hebben nooit om gevraagd. Dan zouden jullie deze beslissing onmiddellijk terug draaien.
    Ik heb sinds kort een account aangemaakt bij datingsite parship.nl. Je moet als lid zijnde als je een bericht wilt sturen extra 29,99 euro betalen. Dat heb ik gedaan en heb ik nu gezellig contact met andere leden. Nu kwam ik een dame tegen die wilde dat ik fotos doorstuur naar haar maar daar moet je weer extra 29,99 euro voor betalen maar dat wil ik gewoon niet. De dame werd kwaad en beschrijf mij als Nep en schold mij uit. Ik reageerde rustig dat ik gewoon niet zo ben en noemde haar maar nep. Plots werd mijn VIP account inactief gezet en kreeg ik een mail dat ik verbannen was omdat ik de regel overschreed. De klantenservice reageerde dat beide partijen hun vip account is geblokkeerd. Ik eiste dat het werd terug gezet want ik heb niks fout gedaan, maar zij reageerde heel bot en zonder na te denken dat ik gewoon weer 29,99 euro moest betalen voor een nieuwe VIP account.
    Ik eiste dat ze mijn geld snel terug moeten storten maar dat doen ze niet. Vijf minuten later zag ik dat de andere dame ineens weer VIP had omdat ze mij een berichte stuurde. Hier klopt iets niet! Ik wil mijn geld terug of dat mijn account word terug gezet. Ik hoop snel van U te horen.
    Ik eis nu als laatste waarschuwing dat jullie mijn VIP account terug zetten. Zo niet eis ik echt mijn 29,99 euro terug op mijn bankrekening.
    Zo niet maak ik er echt een zaak van, dat meen ik serieus want ik pik dit niet zeker als ik zeker weet dat ik niks fout heb gedaan.
    Dit slaat echt helemaal nergens op, ik snap dat jullie een grens hebben maar dit is echt te belachelijk. Dit is gewoon een conversatie waarin een dame boos word omdat ik geen fotos doorstuur nou prima ik had haar toch wel geblokkeerd want ik ben volwassen genoeg om daar druk om te worden. Maar als jullie ineens besluiten om mij eraf te gooien omdat ik haar dan nep vind doe eventjes normaal. Ik wil best nog me excuus voor jullie aanbieden eigenlijk weet ik niet waarom maar oké, bij deze.
    Ik heb helemaal niks fout gedaan. Ik heb gereageerd omdat zij boos word omdat ik geen fotos stuur en dat zij mij nep vind. Daarop heb ik gereageerd dat ik gewoon een normaal iemand ben die geen pikante fotos doorstuurt en dat ik haar daarop nep noemt is geen belediging. Maar als jullie mij toch blokkeren wil ik mijn geld terug want ik heb nu een normaal contact met iemand op jullie site. Want ik ben niet iemand die andere mensen uitscheld. Ik vind dit echt belachelijk als ik terug reageer op iemand die mij uitscheld omdat ik geen fotos doorstuur en dat ik reageer dat zij nep is en dat zij meteen mij opgeeft als NEP zijnde. Als ik nou haar helemaal had verrot had gescholden hadden jullie al het recht om mij te blokkeren maar dit is echt overdreven en onacceptabel.
    Ik heb sinds een paar dagen op parship.nl een account geopend en VIP genomen.
    Ik ben sinds gister in contact gekomen met een dame nou ja persoon en had een gewoon gesprek mee. Maar toen vroeg ze of ik ook fotos van mij wil doorsturen zodat wij een leuke avond konden beleven. Helaas doe ik daar niet aan mee sorry. Ik ga helaas geen extra 30 euro betalen of fotos door te sturen naar andere leden die ik nog niet echt goed ken. Maar toen ik beschreven als nep en werd ze furieus en zou ze mij aangeven. Ik heb rustig gereageerd en uitgelegd dat ik gewoon de persoon ben wie ik ben. Maar nu zie ik dat mijn VIP account inactief is. Wat is er gebeurd?
    Ik hoop snel van jullie te horen
    De persoon waar het om gaat is een hans worst. Ik kan jullie wel het gesprek doorsturen als jullie willen?
    Uiteindelijk denk ik dat het gewoon een nep site is met een fixe oplichting. De klantenservice reageert wel snel maar denkt voor geen ene meter met je mee.

    Bezoek Parship

    Ramon (34) 21 januari 2019
    •  (34)

      Toen reageerden ze met ja we kunnen niets er aan doen, regels zijn regels dus ik reageerde met:

      Zijn jullie helemaal gek geworden? Ik maak een account aan omdat ik een andere normale dame in contact ben gekomen en die wil ik graag spreken. En aangifte voorwat? De enige die aangifte moet doen ben ik! Jullie zijn over de grens gegaan, jullie hebben mij zonder normale reden 30 euro zomaar afgepakt en account verwijderd. Jullie hebben mij niet eens normaal te woord gestaan! Zonder pardon omdat er een mail binnen kwam met het woord NEP lees het hele gesprek en ga met mensen eerst dat bespreken. Ik heb niemand beledigt, de dame in kwestie is over de grens gegaan omdat ze booswas dat ik me niet kan verifiëren. Een klantenservice is een afdeling die klachten behandeld en niet zomaar als er een klacht binnenkomt mensen verwijderd en mijn geld verdoezeld. En ja ik heb instanties ingeschakeld want dit is absurd voor woorden. Zo ga je niet met mensen of je leden om. Denk daar maar eens over na!.
      Ik wist niet eens dat GayParship van jullie was ik zag dat die dame ook daarop zat en die wilde ik spreken omdat wij een date binnenkort wilde plannen. Omdat ik gewoon een normaal persoon bent en niet mensen uitscheldt en de regels overschrijd. Ik zal ook een gratis advies geven aan jullie. Doe een cursus communiceren met klanten misschien helpt dat.

      Ramon (34) 21 januari 2019
    •  (34)

      Toen zeiden ze nog dat ik een andere site moest opzoeken omdat ik zo negatief was dus reageerde ik met:

      Ga ik ook doen als ik mijn geld terug zie op mijn rekening. Klaar over, geen discussie. En als je toch zo goed bent met klachten en mensen toch wilt helpen kan jullie dan voor mij die dame in kwestie nog contacten. Haar profiel is Lady193. Wat is dit eigenlijk voor antwoord? Ga maar ergens anders heen terwijl ik niks fout heb gedaan. Kinderlijk echt, wat een klantenservice. Onbeschoft echt. Ik las ook elders een ander lid met een review met exact deze probleem dat jullie zonder pardon zijn profiel heb verwijderd en gezegd te hebben dat hij kon fluiten naar zijn centen! Hij gaat stappen ondernemen. En wat betreft dreigen???? Ik sta gewoon in mijn recht en dreig niemand niet, Ik spreek de waarheid en als er onrecht bij mij word gedaan onderneem ik stappen. Dus bij deze geen geld terug en dan bedoel ik het hele bedrag van 29,99 euro dan hoort u van mij niets meer want ik wil niet eens met zulke vreselijke mensen in gesprek gaan zoals jullie. Klantenservice, gaat toch weg...

      Mvg nogmaals

      Ramon (34) 21 januari 2019
    •  (34)

      Toen reageerden ze met, ik moet alle reviews verwijderen en dan krijg ik mijn geld terug met een kleine kosten dus ik zeg:

      Ik heb bij het incasso geëist dat heel het bedrag van 29,99 euro terug op mijn rekening word gestort. Niks minus kosten of overig deel van de account. Volledig het bedrag, want jullie hebben mij onbeschoft behandeld als een soort stuk vuil. Ik ben heel rustig gebleven en wilde alles normaal oplossen. De laatste zin bevalt mij ook gewoon weer niet. Als klantenservice probeer je een klacht serieus te nemen en een oplossing te zoeken. Dit is nooit ter sprake gekomen van jullie kant. Jullie hebben op basis van 1 zin die werd opgestuurd door een persoon die zelf over de grens is gegaan mij ten onrechte behandeld. Ik heb het wel 10x gezegd en ik doe het nu nog 1x op een normale rustige manier. Ik wil dat jullie eens nadenken voordat je zomaar als het gezicht van het bedrijf een lid zonder enige goede reden zo wegschijft als een stuk vuil. Ik werk bij een van de grootste bedrijven van Nederland. Als wij een klacht binnen krijgen nemen wij die altijd serieus ook al is die persoon of bedrijf vol woede. Wij luisteren naar elk detail en feiten. Als klantenservice wil je voor alle partijen een oplossing zoeken. Dat is bij jullie nooit ter sprake geweest. Ik werd weggewuifd en dat ik maar elders naar een andere site moet aanmelden want ik ben niet welkom. Terwijl ik 100% in mijn recht sta op basis dat ik niks fout gedaan. Het enige verwijt aan mezelf is dat ik nooit moeten reageren naar de andere dame die mij had beledigt. Ik heb haar rustig ter woord gestaan en uitleg gegeven over mijn situatie op jullie site. Heel het gesprek hebben jullie niet gezien of naar gevraagd wat er precies aan de hand is. Dat is de verkeerde manier om een klacht te behandelen. En nu weer proberen en te steken dat wij onze liever niet willen kruise. Ik ben erg boos en teleurgesteld over de wijze hoe zo groot groeiende 24/7 klantenservice dit heeft behandeld. Waarom moet ik juist juridische stappen zetten voor een niks zeggende bedrag van 29,99 euro? Want anders had ik het geld nooit terug gezien. Het gaat mij niet om dat bedrag het gaat om hoe je als mens word behandeld. Ik vind jullie site juist onwijs goed en ben zeker mee eens dat er regels moeten zijn. Ik ben ook al 20 jaar volwassen genoeg om niet ruzie te gaan zoeken op een dating site met een dame. Ik wilde haar echt net blokkeren want ik heb daar geen zin in, met mensen in discussie te gaan over foto's doorsturen. Ik ben wie ik ben en dat is mijn profiel. Ik ben niet nep, waarom zou ik? Ik hoop juist wel dat onze wegen weer kruisen want ik ben wel een persoon die snel mensen kan vergeven en op een normalen manier te woord kunnen staan.
      Ik had juist een leuk contact met iemand en we zouden snel een leuke dag uitkiezen om elkaar te ontmoeten. Nu is dat verpest door een persoon die snel boos word omdat ik het principe heb om niet snel fotos door te sturen. Ik hoop dat jullie begrip tonen net als ik en dat ik met mijn geld teruggave weer mijn account kan terug krijgen. Want ik kan me wel gedragen.

      Ramon (34) 21 januari 2019


Meer informatie en reviews over Parship