Afgelopen donderdag heb ik me ingeschreven op hotornot.nl. Deze site staat bij de KvK op een nederlands bedrijf, vandaar deze review. Ik kom er met uw klantenservice niet uit vanwege valse beschuldigingen en verkeerde perceptie. Dit is ook waarom ik deze klacht bij u indien.
Ik zal vertellen wat er is gebeurd.
Ik heb twee profielfotos geupload naar de site. Dacht eerst dat één voldoende zou zijn. De tweede heb ik toegevoegd nadat ik een drammerige sitebezoekster sprak die meer fotos wilde. Zij maakte mij ook wijs dat het geen probleem zou zijn als ik via de chat nog een foto zou sturen.
Omdat ik even af wilde zijn van het gezeur heb ik haar, nadat ik een tweede profielfoto plaatste, via de mailbox voor de grap een foto gestuurd van Brat Pit. Wat daarna gebeurde is bizar..
De sitebezoekster werd boos en betichtte mij een faker te zijn. Heeft mij vervolgens gerapporteerd.
Hierna werd ik door de Klantenservice verweten dat ik mezelf voor wilde doen als Brat Pit. Totaal idioot omdat ik twee profielfotos heb geupload waar geen enkele gelijkenis met de acteur te bespeuren is.
Ik werd bejegend alsof ik mijn moeder sprak verloor hierdoor al snel mijn geduld.
Ik ben dus beschuldigd dat ik bewust iemand heb willen misleiden terwijl ik een grapje maakte. Onbegrijpelijk en compleet idioot wat mij betreft. Ik begrijp uiteraard dat ID-fraude niet toegestaan is en mijn profielfoto's waren echt en geen kopie van een willekeurig facebook account ofzo. Dát zou ID-fraude zijn..
Uw klantenservice heeft mij aangegeven dat ik mijn inschrijvingsgeld terug zou krijgen. Mijn account is doordat ik boos werd om de valse beschuldiging verwijderd. Ik wil mezelf graag weer kunnen inschrijven indien mogelijk.
Omdat ik uw klantenservice uit frustratie dom volk noemde kreeg ik vervolgens een mail-blokkering waardoor communicatie onmogelijk werd gemaakt. Nu wacht ik op terugstorting van het inschrijfgeld maar er verschijnt na twee dagen nog niets op mijn rekening. Graag alsnog terugstorting maar liever nog herstel van mijn account, wil er namelijk wel graag weer gebruik van maken want de site op zich is goed.
Beste,
Afgelopen donderdag heb ik me ingeschreven op hotornot.nl. Deze site staat bij de KvK op een nederlands bedrijf, vandaar deze review. Ik kom er met uw klantenservice niet uit vanwege valse beschuldigingen en verkeerde perceptie. Dit is ook waarom ik deze klacht bij u indien.
Ik zal vertellen wat er is gebeurd.
Ik heb twee profielfotos geupload naar de site. Dacht eerst dat één voldoende zou zijn. De tweede heb ik toegevoegd nadat ik een drammerige sitebezoekster sprak die meer fotos wilde. Zij maakte mij ook wijs dat het geen probleem zou zijn als ik via de chat nog een foto zou sturen.
Omdat ik even af wilde zijn van het gezeur heb ik haar, nadat ik een tweede profielfoto plaatste, via de mailbox voor de grap een foto gestuurd van Brat Pit. Wat daarna gebeurde is bizar..
De sitebezoekster werd boos en betichtte mij een faker te zijn. Heeft mij vervolgens gerapporteerd.
Hierna werd ik door de Klantenservice verweten dat ik mezelf voor wilde doen als Brat Pit. Totaal idioot omdat ik twee profielfotos heb geupload waar geen enkele gelijkenis met de acteur te bespeuren is.
Ik werd bejegend alsof ik mijn moeder sprak verloor hierdoor al snel mijn geduld.
Ik ben dus beschuldigd dat ik bewust iemand heb willen misleiden terwijl ik een grapje maakte. Onbegrijpelijk en compleet idioot wat mij betreft. Ik begrijp uiteraard dat ID-fraude niet toegestaan is en mijn profielfoto's waren echt en geen kopie van een willekeurig facebook account ofzo. Dát zou ID-fraude zijn..
Uw klantenservice heeft mij aangegeven dat ik mijn inschrijvingsgeld terug zou krijgen. Mijn account is doordat ik boos werd om de valse beschuldiging verwijderd. Ik wil mezelf graag weer kunnen inschrijven indien mogelijk.
Omdat ik uw klantenservice uit frustratie dom volk noemde kreeg ik vervolgens een mail-blokkering waardoor communicatie onmogelijk werd gemaakt. Nu wacht ik op terugstorting van het inschrijfgeld maar er verschijnt na twee dagen nog niets op mijn rekening. Graag alsnog terugstorting maar liever nog herstel van mijn account, wil er namelijk wel graag weer gebruik van maken want de site op zich is goed.
Met vriendelijke groet
M.
Bezoek Hotornot
Maurice (24) 20 november 2018